dermalogica

Ništa nije moćnije od ideje koja se ostvari u pravo vrijeme! To nam svakodnevno dokazuje uspjeh Dermalogice, “tihe revolucije” u njezi kože, koja ima kultni status, među profesionalcima za njegu kože diljem svijeta. Dermalogicu su u Los Angelesu 1986. utemeljili Jane i Raymond Wurwand, osnivači The International Dermal Institutea, koji već 25 godina profesionalnim kozmetičarima pruža edukaciju nakon srednjoškolskog obrazovanja te postavlja standarde u kozmetičkoj industriji i edukaciji. Svi Dermalogica proizvodi istražuju se i stvaraju u Institutu u suradnji s profesionalcima IDI centara širom svijeta.

Originalna vizija Dermologice vrlo je jasna: linija proizvoda bez štetnih iritirajućih sastojaka (umjetnih boja i mirisa, denaturiranog alkohola, lanolina i mineralnih ulja) koje bi izabrali te preporučili profesionalni kozmetičari s istim oprezom kao i liječnici. I nakon dvadeset i dvije godine – ključne vrijednosti, inovacije i edukacija sastavni su dio identiteta Dermalogice.

Čvrsta povezanost s temeljnim vrijednostima ne podrazumijeva neaktivnost. Štoviše, uspjeh Dermalogice ovisi o stalnom napretku – razvijanju i očuvanju kredibiliteta.

Brojna istraživanja omogućuju predviđanje trendova u industriji, ali i očuvanje vodeće pozicije u smislu otkrivanja novih načina njege kože. Tako je razvijen Face MappinigTM – revolucionarni pristup analizi kože stvoren na The International Dermal Instituteu ekskluzivno za Dermalogicu. Saloni sada mogu koristiti nove tehnike analiziranja svakog dijela lica, što omogućuje jednostavnije određivanje proizvoda.